Lyckad fest!

Det var verkligen en lyckad fest som mamma hade fixat! Jag var nog inte den enda som hade riktigt kul där =)
Lite tråkigt dock att alla skulle in till stan så tidigt och inte stanna kvar på festen..
Men så e det ju med dagens ungdomar :P hahah

Söndagen tillbringades med min underbara Micki! Vi hade en filmkväll med god mat ( som jag dock inte kunde äta allt av för det var så starkt ^^, ) haha! Men det var en riktigt mysig söndag iallafall!
Hela helgen har varit helt underbar!
I just love my life right now ♥

Ska nog åka och hälsa på svärmor i veckan oxå.
Sen på fredag är det dags för vårt ultraljud och så fyller ju min älskade kusin år ♥

Ha nu en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0