Inne på tredje veckan nu..

Nu är jag inne på tredje veckan utan jobb.. Det finns inget jobb till mig på jobbet så då kan jag ju inte jobba.. Och det SUGER! Jag bara går och längtar tills dom ska ringa och fråga om jag kan komma in och jobba! Jag hade hoppat upp ur sängen och kommit direkt! Så mycket längtar jag tills jag ska få jobba igen!
I like my jobb =)

Idag har jag inte gjort så mkt.. Vaknade vid åtta av att telefonen ringde och sen kunde jag inte riktigt somna om igen, låg bara och vred och vände på mig. Byggarbetarna förde ett jäkla liv! Och sen låg jag bara och grubblade över saker som komma skall.. Det e ganska mkt att ta in att man ska föda ett litet barn till världen =P
Det kan vara ganska jobbigt med att vara gravid ibland. Jag är ju en ganska känslig person i vanliga fall.. Men nu kan det verkligen vara extremt mkt mer! Som igår.. Så hörde jag tåget komma.. Och det fick mig att tänka på ett avsked för ett tag sen och jag började storgråta! Det bara kom! Från ingenstans!
Jobbigt med extra mkt hormoner i kroppen ^^,

Jag skulle egentligen ha tvättat idag, men jag har verkligen ingen ork eller lust till det så det får bli en annan dag. Det är ju trots allt bara sängkläder som ska tvättas så det är ju ingen brådska.
Jag sitter hemma hos mamms nu med.
Hon var så gullig i morse och ringde och frågade om vi skulle äta frukost tillsammans.
Så det var bara att gå upp och klä på mig, sen kom hon med nybakade frallor från Nyatorp! En bra start på dagen =)
Man har ju världens underbaraste mamma ♥


Min satans duschslang är inne på sina sista dagar nu med om jag inte kan laga den!
Slangen precis vid munstycker läcker! Tror att slangen kommer att lossna snart..
Vid såna tillfällen önskar man att man hade mer muskler och att man vore rörmockare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0