Härliga torsdag!

Heej mina kära blogg läsare! Hoppas allt e bra med er i detta oväder! =) Själv mår jag prima skinka! ( yep yep ) haha!
Idag har jag varit hemma hos svärmor! Gick en runda med Santo och svängde inom Svärmor på ett litet besök som slutade i ett tre timmar långt besök :D Massa prat och skratt! Med Piggelin och Fanta =)
Vid sju gick jag hemåt och var hemma tills min kära man kom hem!
Och i morgon ska vi på ultraljud! Åhh så spännande!!
Jag återkommer i morgon med mer information om hur det gick =)

Sen vill jag grattulera min kära kusin som fyller år nu!
GRATTIS KÄRA AMANDA!!!

Gooood natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var ett tag sen som jag var här inne o jag blir så glad av att läsa allt.. härligt att du mår så bra nu!! o klart du är samma goa cissi, det kommer du fasiken alltid att vara!!! ser framemot en träff snart!! :)

2010-08-14 @ 14:54:30
Postat av: Amanda

Tack Cecilia <3

2010-08-14 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0