Goddagens!

Inget jobb idag heller.. Börjar tycka detta e gansa jobbigt nu.. Jag vill ju jobba och inte bara gå hemma. Jag tjänar inga pengar på det. Och pengar behöver alla.
Ringde till A kassan innan oxå.. Försökte ringa hela dagen igår men det var så många som ringde så man skulle återkomma sa dom.. Efter konstanst ringande i en timme så säger dom att dom har stängt! Fan va sur man va! Det skulle inte förvåna mig om dom säger att det e många som ringer och att man ska återkomma, en halvtimme innan dom stänger för dom sitter och dricker kaffe den sista halvtimmen!!
Men jag kom fram idag så nu hoppas jag fan att allt ska vara rätt så man kan få sina pengar?! Jag skrev ju in mig i början av sommaren och det har bara varit krångel med papper sen dess!
Men men.. A kassan är ju A kassan..

Nu ska jag se på Ellen!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0