En lugn dag

Idag har det varit en lugn dag.. Inget jobb.. ( det är ovanligt lugnt på jobbet nu ) Låg i sängen ganska länge tills jag gick upp och duschade och sen ut med Santo.. Som var väldigt trött idag! Han har typ bara sovit.. Har en lite lat hund ^^,
Iallafall.. Senare åkte jag och handlade med mamma och sen hem till henne och tvättade bilen. Så nu glänser den igen =) Och det skulle inte förvåna mig om det kommer regna i morgon. BARA för att man tvättat bilen!
I morgon har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra.. Kanske städa lite hemma och plocka lite? Hmm jag får se.. Tar dagen som den kommer.

Nej nu ska jag glo på tv lite.. Vi hörs i morgon!

Här kommer 5 bilder som man ser ganska stor skillnad på :)


V. 10



V. 12



V. 17



V. 18



V. 21

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha så kul!! Nu syns det verkligen!! Massa kramar på er!

2010-08-31 @ 07:10:27
Postat av: Sara

Åh vilken alldeles underbar mage! :D

2010-08-31 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0