Så jävla najs!

Jag har äntligen fått min kära balkong inglasad! Så gissa vart jag sitter och bloggar idag? :D haha
Jag blev så glad när jag och mamma körde hem och jag såg min balkong från vägen! Körde lite Cissi moves på det! Det e najs!
Så i morgon ska jag och mamma åka och panta alla mina burkar och flaskor så det blir lite mer plats på "ballan"
Nu kan man ju sitta här långt in på kvällen utan att frysa!
Åh jag e så glad för min inglasade balkong! hahaha!

Nej nu måste jag gå och göra mig iordning för tv time! Vampire diaries börjar ju snart :D


Jag avslutar detta inlägget med

HIGH FIVE!!! ^^,

Kommentarer
Postat av: tess

GRATTIS TILL BALLAN=) SÅ UNDERBART=)

2010-04-24 @ 00:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0