Onsdag

Snart helg! Bara två dagar kvar! Najs!
Idag var en seg dag på jobbet. Fick åka till "underbara" Bäckagård och städa! Världens tråkigaste ställe! Fy faen! Men det gick endå ganska snabbt. Hade bra musik i mobilen som jag lyssnade på =) Within temptation! Har börjat lyssna allt mer och mer på dom nu. Ruggigt bra musik!

Usch jag har det så mörkt i min lägenhet! haha!
lampan i taket har lagt av! så jag får ha ljus tända istället =) Men det e mysigt!

I morgon ska jag in till stan med Dex efter jobbet.
Nä nu tror jag att jag ska se på film..
Förresten.. Någon som har en invite att dela med sig till voddler? ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda (din kusin)

jag har!! om du frågar riktigt snällt haha..

2010-04-23 @ 17:15:40
Postat av: Cissi

Snälla rara underbara söta bästa kusin <3 Vill du dela med dig av en invite av voddler till mig? Pussss ^^,

2010-04-23 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0