Nya tag!

Jag och mamma har nu börjat ta nya tag! Vi går på en diet nu och håller nere på allt godis och kakor och sånt. Jag och mamma är ju ganska duktiga på att åka och fika =P haha! Så nu dricker vi något som heter Levitas. Man ska dricka det en gång om dagen innan lunch. Det håller borta sockersuget och dämpar även hungerskänslan. Så vi ska köra stenhårt på detta i en månad och se om det ger resultat.
Det känns faktiskt som om det kommer fungera. Bara vi peppar varandra! =)
Beach 2010!! ^^,

Sitter här i köket nu och kokar märgben som jag ska knapra på sen! Riktigt gott faktiskt!
Dock luktar det inte så gott!

Nej gott folk, vet ni vad jag ska göra nu..?
Sätta mig på balkongen! hahah



Ha det bra!








P.s jag skojjade bara om märgbenen. Dom e till Santo! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0