Lam dag!

Ja det har denna dagen har varit! Jag har inte gjort ett skit! Jag har inte haft lust. Har bara suttit inne och kollat på film. Gick över till mamma vid halv åtta fär att låna ut min locktång till Caroline. Sen kollade jag på Håkans bar. Och nu sitter jag hemma igen. Fick låna en film av pappa som jag tänkte se på nu innan jag går och lägger mig. The hurtlocker heter den. Jag har velat se den hur länge som helst! Hoppas bara inte man har för höga förväntningar..
Men innan filmen sätts på ska jag ta mig ett glas yoggi! Har fått dille på¨en ny yoggi! Med smak av vit choklad och persika! Den är så jävla god så det finns inte! Jag har redan ätit upp en på 2 dagar! hahah!

Vi hörs i morgon!
GOd natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0