Jävla hund!

Idag när jag kom hem från jobbet så hade Santo fått tag i min dagbok! Han hade tuggat sönder lite i den + min fina penna som jag fick av Dex! Fy fan va förbannad jag blev! JÄVLA HUND!
Fick lön idag! Ganska hyffsad lön oxå =) Men jag var inte lika glad när man betalat alla jävla räkningar! Varför är det alltid så att när man får mkt i län så har man mkt räkningar?! Man blir ju trött!
Dagen i sig har varit mysig! Var på Väla och IKEA med mamma innan idag. Dock kunde vi inte riktigt slappna av för vi kom ganska sent så det var lite stressigt.. Men jag kom hem med ett par byxor, en hylla och lite annat små skit :P hahah!

Nej nu måste jag sova! Jobb i morgon!
Sen ska jag tvätta och försöka få ihop min nya hylla!

Sov så gott!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Dexter

Får köpa Linden en ny fin penna :-)

2010-04-27 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0