Hard!

Åh ni har väl hört Rihannas låt Hard? Så jäkla najs låt! =)
Sitter på balkongen nu med micki och äter lite chilinuts :D Njuter av att jobbdagen är slut för idag!
Jobbade tillsammans med min Eva idag! haha! Alltid lika roligt! När vi gick från avd 19 och 26 så kläcker hon ur sig dagens kommentar! " Hade vi inte en sopsäck?"  Och jag bara knäckte mig! Saken är ju den att hon gick och släpade sopsäcken efter sig! hahah!
Vi var ganska trötta nu på slutet så det var kanske det?! :P haha
I morgon ska jag städa på nyhem och sen tillbaka till sjukhuset och hjälpa Eva. Sen ska vi till Berghem. Hoppas man kan sluta lite tidigare i morgon. Det är ju trots allt fredag :D

Nej nu ska jag inte sitta här och skriva massa blogg. Ska njuta av solen när den kommer fam genom molnen =)

Hörs senare!


Baj baj!


 Nr 1 städerskor! ^^,


Kommentarer
Postat av: Din Eva

Ha ha vad fina vi är på bilden. Tänk om vi hade sett ut så alltid..Tycker du ska lägga den på Fb, så kan du skriva att så här glada är vi på vårt jobb.. Ha ha..

2010-05-06 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0