Gäsp!

Visst känns det bättre när man gör ljud ifrån sig när man gäspar? :D
Man får ut gäspningen mer då! Haha!
Så när jag och Snto ska gå och lägga oss där hemma så hör man hur vi tjuter när vi gäspar! haha! Roooooligt!

Fick mitt samtal idag! Och jag blev så himla glad! Mitt hjärta slog så hårt och jag ville bara hoppa upp och ner :D Myyyys!

Jag lurade mamma innan!
Jag var nere i källaren så ringde jag upp till henne och sa att det var något som läckte vatten! Så hon sprang ifrån maten och kom ner! och där satt jag " april april " Hon tyckte inte det var kul och gav mig en liten smäll på huvudet sen gick hon upp igen! HAHAHAH Knasmamma!!

Med det avslutar jag för idag!
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0