gäääääsp!

SÅ trött som jag har varit idag har jag nog inte varit på länge! Hemma hos mamma satt jag nästan och somnade vid bordet! SOmnade en stund i soffan, men jag e fanken lika trött fortfarande!
Det var ju ingen jobbig dag på jobbet så det är ju inte det att jag har jobbat mkt..
Kan nog vara lite att jag inte har sovit så bra nu den senaste tiden? Har sovit så oroligt och vaknat mitt i natten utan att veta vart jag rikgit är :P haha! Jobbigt!


Usch! Ni får ursäkta att jag inte skrivit mkt idag, men jag orkar faktiskt inte.. Jag ska lägga mig nu.

Förresten.. The Hurtlocker var jätte bra! En sån film som man inte kan sluta titta på =)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för titten på jobbet idag! :) massa mys o träffa dig o tjabba lite! ser framemot att du kommer på mitt 90-tals ös! :)

2010-04-08 @ 13:39:02
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0