Fixa och dona

Ibland får jag såna ryck då jag springer runt i hela lägenheten och städar! Och jag tycker det är roligt!! Idag fick jag sånt ryck när jag kom hem efter en dag på Eurostorp med mamms. Började med att springa ner i tvättstugan och boka alla fyra maskiner ( Så det går snabbare att tvätta :P ) Sen upp till lägenheten och börja diska, bädda rent sängen, plocka undan all skit, sätta upp en lampa jag köpte igår, plockade lite på balkongen.. Jag hade tänkt att dammsuga och tvätta golvet, men klockan var då halv nio så jag får ta det i morgon istället!
Måste ringa till HFAB i morgon oxå. Tvättmaskinerna tar ju sönder mina kläder. Köpte ett nytt linne i lördags, och nu är det små hål i den! Och det är ju inte första linne som detta händer! Man blir så trött!
I morgon kommer Micki! Längtar så mycket!! =)
Nej nu ska jag ut med Santo och sen ska jag lägga mig.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Men alltså.. Så gör den med Åsas alla kläder med, och mina kläder, men jag hittar fan inget i tvättmaskinen. Och och och! Åsa har ringt HFAB, men dom gör inget åt det. Sådetså^^

2010-04-28 @ 00:20:13
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk på att tvätta omtåliga kläder med kläder utan dragkedja. Drakdejorna är nämligen farligt vassa och gör lätt hål i kläderna!

2010-04-28 @ 07:21:12
Postat av: cissi

ja men jag tvättar inga ömtliga kläder med kläder med "vassa" saker. Så det e något med tvättmaskingen.

Jag har ringt HFAB och dom ringde upp mig idag och skulle kolla på det ^^,

2010-04-28 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0