Dålig dag

Idag har jag haft en dålig dag! Fy fan!
Irriterad på allt och alla!
Sen stör jag mig så mycket på en viss sak! Men drar jag upp det i bloggen så blir det ramaskri! 
Det som är det jobbiga med saken är att man kan inte säga eller göra vad man vill för då blir det ju fan bara skit av allt!
Sen stör jag mig på människor som gör precis vadsomhelst för att få uppmärksamhet! Som sårar andra i sin närhet utan att give a fuck about it! Sånt gör mig fan förbannad!
Nej usch jag har ingen bra dag idag!
Sen har Santo blivit lite dålig oxå! Så man får springa ut med honom hela tiden..

Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte bra celia.. inte bra.. jag hejar på dig o ge all kraft så de känns bättre. :)

2010-04-05 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0