Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Alltid när man ha planerat en sak, så kommer det alltid upp något ivägen.. Är det inte pengar så är det fan nåt annat!
Ibland blir man så trött på allt! Idag ville jag bara lägga mig ner och skrika på marken! haha!
Sen idag när jag vaknade så kunde jag inte röra mig! Mina muskler i ryggen var helt förlamade! Jag måste verkligen ändra på madrasserna där hemma!  Men jag är ju inte så jäkla stark! haha! Men försöka går ju alltid!

Nu till en positiv sak!
Jag har fått en ny cykel =) Av min kära far! Och denna ska jag skydda med mitt liv!!

Nej nu är det snart True blood så jag vill inte skriva mer..

Ha det så bra så hörs vi kanske i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0