Mhmmm

Jag måste bara få ut lite saker nu..

1, Man blev tilldelad ett abete igår.. Kommer till jobbet idag inställd på att jobba röven ur sig för man är verkligen på G. Och då har S fått mitt jobb och jag får bara strossa runt.. Börjar med att dammsuga en jävla bassäng!

2, Jag ska gå och hjälpa en kollega att städa nåt jäkla vattenrum. För det är massa byggdamm överallt! Det tar två timmar! Obs! Inget stor rum alls!  Jag blir tung och seg i huvudet av medlet. Detta var en liknande byggstädning..

3, Jag får två utstädningar vid 14.30 och 15.00 med S som antingen städar skit snabbt eller skit dåligt, Gissar på skit dåligt. S vet inte vart gränsen går för hur nära man står när man pratar! Jag backar för det är obehagligt att ha S så nära. S följer efter! Vi är färdiga med vanliga städningen 13.45, jag går till mamms och beklagar mig!

4, S fortsätter att städa dåligt, moppar inne på toan där man ska svabba! ( inte utstädning nu )  Jag säger till S att man måste svabba på toan! S förstår inte utan fortsätter. Mitt humör börjar tryta!

5, Nu kokar jag! S fattar absolut inget av vad jag säger! Följer mig som en jävla igel! Det kryper i hela min kropp av irritation!

Och sist men inte minst....

6, Kommer ner till städ och ser på schemat att jag ska städa med S i morgon oxå!

WHYYYYYY?????!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0