Magkatarr, stopp i avloppet och vittne

Ja allt detta har hänt idag..
Vaknade i morse av en enorm smärta i magen! Kunde inte resa mig upp från sängen.. Så jag fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma.. =(
Senare på förmiddagen hoppade jag in i duschen.. Sen märker jag att vattnet inte rinner ner.. Med balsam i håret försöker jag fixa det, men det blir bara mer och mer vatten! Med panik i kroppen ringer jag HFAB och frågar vad jag ska göra. Dom hänvisar mig till min husvärd. Ringer henne och förklarar hur läget är, och hon skickar två karlar till min lägenhet så fort hon var tillbaka på sitt kontor.. En halvtimme senare har dom kommit för att fixa det. Men det blir bara mer och mer vatten i badrummet.. Tillslut får dom ringa slamsug =P hahah!
" Sätt på saftblandaren för detta är akut" sa ena mannen i telefonen när han ringde till slamsug :P
Dom berättade att grannen vägg i vägg hade haft stopp förra veckan, han hade spolat ner en doft grej i toastolen.. Och dom trodde att det var den som hade åkt över till mitt avlopp..
Efter 1 ½ timme var dom klara!


       

Tog Santo och gick ut en runda med honom.. När jag kommer till dagiset som ligger vid mig ser jag två killar springa ut från lekplatsen på dagiset.. Tänker inte mer på det utan fortsätter att gå.. När jag kommit lite längre ser jag hur det ryker ur ett litet lust hus! Hör hur brandbilen är påväg.. Så jag stannar och väntar :P
En brandbil och en polisbil kom. Fick prata med polisen och berätta vad jag hade sett.. Vet inte om det var till någon stor hjälp men men..

Sen har jag  varit och handlat med mamms. Vi lyckas alltid vara borta längre än vad vi egentligen ska.. :P
Först var vi på Eurostorp och handlade lite.. Köpte lite vin till mitt vinställ och sen fikade vi. Sen åkte vi till Rusta där jag köpte två mattor. Sen körde vi till flygstaden och handlade massa mat :D

Nej nu ska jag se på film.

Ha en trevlig kväll!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0