Kallaaaaaaas!



Idag har jag varit på kalas hos min kusin =)
Busade massa med lilla Ossie! Haha han är så jäkla go! Fullt ös i han hela tiden!

Just nu sitter jag hemma hos mamma as usual och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka hem till mig och installera lite sound i min lägenhet! Börjar bli ganska less på att spela genom tvn nu! haha
Sen blir det lite mat hos mamms as usual det med.. haha

I morgon är det jobb.. Usch man har sån ångest på söndagarna! Helgen går så jäkla snabbt! Man hinner ju inte vara ledig.. hah

Igår hade vi lördagsmys hos mamms! Jag och Caroline åkte till MAXI och handlade lite lördags snask och sen var det film för hela slanten. Först kollade vi på nån skräckis som hette... Hmm... Population 463, och när den var slut kollade vi klart på Forest Gump. Jag börjar alltid gråta när han står vid Jennies grav och berättar om deras son.. Alltid! hehe!
Sen gick mamms och la sig, och då kollade jag, papps och Caroline på Hanna Montana filmen!

Gick hem vid halv tre.. Somnade en timme senare.

Vaknade av att jag glömt tvn på, det var The Bachelorett, sista avsnittet då hon skulle välja kille.. Och tror ni inte man börjar lipa där oxå!? HAHAH! Knas!
Jag är så känslig ibland! hahah

Orkar inte skriva mer nu :P


Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0