Jag blir så trött..

Det är så mysigt när det regnar ute utan blåst och kyla..
När man sitter hemma med lite tända ljus och här hur regnet smattrar mot rutan. Finns nog inget mysigare!
Men detta vädret som är just nu.. Då blir man bara trött och irriterad.. Det blåser och är kallt och regnet är annat än mysigt. Man sitter ju bara och fryser!
Det blev inga kuddar på jysk.. Köpte två set sängkläder istället =) Svarta siden typ. Riktigt fina var dom iallafall.
Ska snart gå hem och städa undan lite. Lägga ut min nya matta och lite sånt :)
Sen ska jag tända lite ljus och fortsätta se på dokumentären jag började se på igår.. Men jag somnade redan vid halv tio :P haha

Min blogg skriver jag i för att jag gillar att skriva. Visst jag kan inte skriva precis allt i bloggen för alla har ju sitt privat liv. Sen att jag inte skriver precis vad vissa saker handlar om.. Det är inte mitt problem att vissa tror att det handlar om dom. Man kanske ska ta reda på lite mer om saken man tror sig handla om sig själv innan man öppnar käften? Något att tänka på nästa gång kanske?
Vem är det som ska växa upp egentligen?
Jag har faktiskt ingen lust att ta massa skit från dig. Du får tro vad fan du vill om mig.
Jag kan inte bry mig mindre

Kommentarer
Postat av: tes

blogg krig?

2009-09-29 @ 17:44:34
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0