ingen rubrik

Jag har ingen rubrik.. Fick inte fram någon bra till det jag vill skriva om.. obervera VILL skriva om.. Jag kan inte skriva ner det, hur mkt jag än vill.. Det får mig att må bra attt skriva ut på bloggen. För jag vet att mina närmaste läser det och bryr sig. Sen har jag mkt lättare för att skriva oxå.. Men när man vet att det är vem som helst som kan läsa min blogg som egentligen inte " har med det att göra " som jag skriver om så måste man hålla tyst om vissa saker.. Privata saker..

Men det jag vill säga lite är att...

Jag är trött på alla

lögner
undanhållningar
tomma löften
anklagelser


Det gör mig så ledsen..
Det kommer ju fram i slutändan och då blir det såhär.. Det är bättre att säga som det är från början..

Hela kvällen blev förstörd bara för en halv timme sen..





Thank you very much for your time.. Now Good night


Kommentarer
Postat av: sara

Cissi, jag hoppas du vet att du kan prata med mig =) Hade varit mysigt om du kom med på lördag så vi kan prata mer då <3

2009-09-17 @ 23:34:41
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej hej!! vad har hänt?? hör av dig nån gång så tar vi den fikan vi snackade om..haha

2009-09-18 @ 08:17:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0