Helgens händelser

Tänkte skriva lite om vadsom hände i helgen =)
I fredags lagade jag och Micki mat. Kassler med annanas och ost och råstekt potatis! Mumsi! Det dracks en massa vin och jag hade hur kul som helst! =) Kollade på Dirty dancing och dansade! haha Jag har aldrig haft så kul hemma. En liten hemma fest hade vi! Myyys

I lördags var vi så jäkla sega! Vi gjorde ingenting på hela dagen. Låg i sängen och kollade på tv.. Sen på kvällen gick vi på bio! inglorius basterds. Mycket mycket bra film! Den rekomnderar jag er verkligen att gå på. Brad Pitt va så jäkla ball i filmen =)
Nästa film som jag ska gå på är En julsaga med Jim Carrey. Och sen ska jag gå på Avatar. Men den som jag verkligen ser fram emot är ju New Moon!

Idag va faktiskt samma sak på jobbet.. ingen bra dag.. Har så jäkla ont i magen! Magkatarren har kommit tillbaka. =( Känner mig dick inte stressad så jag vet inte vart den kommer för..


Mamma e så rolig.. Vi satt och kollade på Samanta. Så säger mamma 
-  Hon är ganska lik dig Cissi
Jag blev lite fundersam.. sen frågade jag
- Jasså? Utessendet eller sättet hon är på?
Mamma -  Hhihih sättet hon är på

Haha hon är ju rolig min mamma :p

Nej gott folk.. Nu är det Idol för min del!

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0