Du var bara tvungen att säga så va?

Du var bara tvungen att säga så va? För du vet hur mkt det stör mig!
Men va kul för dig att du hade trevlig då! JÄVLA ****************!
Kalla mig töntig som stör mig på det, men med tanke på hur du betedde dig innan så har jag jävligt stor anledning att störa mig på saker!

Nu till något annat jag stör mig på. Allt jävla gnäll på jobbet! Är det inte det ena så är det det andra!
Klagar på vad för jobb man får göra, hur mkt man jobbar osv osv! Det är fan inte kul att komma ner till städ på frukosten och lunchen! För det är sånt jävla kackel och klagande hela jävla tiden! Och vissa är fan värre än andra. Det finns en som jag gillade skit mycket innan, men nu är det bara jobbigt. Vartenda dag man kommer till jobbet så är det något nytt som hon ska klaga på..
Gör något åt allt istället för att gå runt som surkärringar..?! Vad är  problemet?
Visst ibland blir man väl inte helt nöjd med vart man blir placerad.. Som i morgon ska jag vara på infektion. Inget ställe jag gillar överhuvudtaget. Men jag gör det endå. Det är mitt JOBB att gå dit! Inte fan ställer jag mig och surar över att jag fått gå till stället jag inte vill till.. Man kan inte få allt här i världen! Bit ihop och gör som du blir tillsagd!

Nä jag är alldeles för irriterad för att skriva just nu..

Skriver väl kanske lite senare.. Ska kolla runt efter resor nu.
Vill fan bara komma bort nu!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0