Brunett

Då var jag brunett igen. Ville ha det lite mörkare nu när kylan börjar komma.. Sen tyckte jag att mitt hår såg lite orange ut i vissa vinklar.. Så igår köpte jag färg. Passion brown =)
Var i stan innan med Sarahis.. Köpte lite underkläder, en tröja och lite annat :P
Sen åkte jag och handlade. Jag skulle bjuda mamma och pappa på middag! Ja ni hörde rätt! haha! Och tro det eller ej! Det blev fanomej skitgott! Jag och mamma ska ha med oss resten i morgon till jobbet! :) Så glad jag blev när vi smakade på det och det v erkligen var gott! Jag är ju inte den bästa på att laga mat som ni kanske vet! hahaha! Har ju några mat historier!
Iallafall.. Det blev tagliatelli och skinksås typ! haha. Jag kallar den Cissis Special! =)
Bilder kommer i morgon.. Jag sitter uppe vid den gamla datorn nu och den hänger sig om man ska börja ladda upp bilder på den! hahaha.

I morgon ska jag städa på BB och avd 17. Spännande att komma till något nytt. Ska bli skönt att slippa den där jävla infektions avd! Jag och Eva har haft den i någon vecka nu. Finns ett rum där det ligger en patient med TBC. Och när vi ska gå in där så måste vi ha munskydd.. Och dom e inte så roliga! Man får knappt någon luft i dom! Fy!
Nej  nu ska jag se på Efterlyst.

hej då


Kommentarer
Postat av: tessss

hahahah anna anka ja=) ska du se det i dag?

2009-10-05 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0