Ingenting.. Meningslöst...

Det finns ingenting i mitt huvud, jag är helt avtrubbad idag. Inga tankar som snurrar, inga känslor som svallar, inte gråten i halsen... Ingenting..  Jag var så ledsen igår och allt kom på en gång..
Jag har varit helt off idag.. Har bara gått på jobbet som en jävla zombie..
Allt känns bara så meningslöst. Det kändes meningslöst att gå till jobbet, ville bara ligga kvar i sängen och bara ligga där som en meningslös människa.. Nä men jag kände så..
Så fort man är ensam kommer allt krypandes och man vill bara springa iväg från all skit!


Var i stan med Dex och Sara idag. Det fick en på lite gladare tankar en stund =)
Ni är verkligen mina bästa vänner och jag älskar er över allt annat!

Nej nu märker jag att detta var ett alldeles för deppigt inlägg så därför slutar jag innan allt rinner över..



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Cissi.. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt..Men du ska se att allt kommer ordna sig i slutändan, det gör det alltid även om det ibland inte känns så. Du är aldrig ensam, du har många vänner som tycker mycket om dig och du kan alltid prata med mig. Be strong! <3

2009-10-28 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0