Dom som tar åt er..

Jag läste min blogg lite innan och kom och tänka på lite saker.
Det finns ju vissa som stör sig och tar åt sig av det jag skriver. Men det e ju bara för att ni känner er träffade. Och det är ju inte mitt fel. Som en sak som hände för nån månad sen. Jag skrev om en grej jag störde mig på och helt plötsligt fick jag en utskällning av en helt annan person som inte hade med saken att göra?! haha! Pinsamt..? Jaa!  Men inte för mig! Vissa tjejer tror att allt handlar om dom. Att världen snurrar för dom.
Självupptagna tjejer som tycker dom är störst bäst och vackrast och därför handlar allt om dom. Tror dom. Såna tjejer stör jag mig något så fruktansvärt mycket på.. Varför skulle dom tjejerna vara så mycket bättre än oss "vanliga" tjejer som står med båda fötterna på jorden?! Det förstår jag inte..?
Nu är det ju inte bara tjejer som tror dom är störst bäst och vackrast.. Det finns väl killar som gör det oxå. Men marioteten mellan tjejer och killar.. Ja vad tror ni själva? :P
Sen när folk som inte känner mig försöker klanka ner på mig och säga massa saker som att jag har så dåligt självförtroende osv osv.. Inte mitt problem där heller.. Att denna människa mår dåligt och egentligen känner så som denne skrev om mig är ju faktiskt personens egna problem. Inte mitt där heller..

Nä nu orkar jag inte med att skriva mer..
Ska se på desperate nu. :)

God kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0