Att stänga av allt gnäll..

Så skönt det hade varit att komma till jobbet en dag och sen gå hem utan att vara tung i huvudet av allt jävla gnäll! Jag säger inte att det är alla, men det finns dom som har gnäll som hobby! Nä men man börjar ju undra. Visst.. Det finns saker som är helt fel på jobbet, som man inte alls håller med om eller gillar. Och man pratar ganska mkt om det just nu för det stör en.. Men det finns ju en gräns hur mkt man ska gnälla tycker jag.
Man kommer ner till Städ på frukosten och ser fram emot att äta lite gott och tjabba med de andra.. Så går det 5 min! Och sen är kacklet igång! Man får fan inte ens ha lugn och ro..! För är det inte att någon har tagit ens pennor så är det för att en annan har "tagit" en annans jobb?! Det klagas på allt! Små löjliga saker.. " Vem har tagit det?" "Hon gör inte si och hon gör inte så"
Åhhh!!! Jag blir så trött! haha
Just nu har det  varit ganska mkt gnäll.. Men det e ju oxå för att det blev som det blev igår på mötet vi hade.. Det handlade inte om någonting. Vi lekte lekar!?!! Mmm.. Stod med händerna upp i luften och skulle tänka på något roligt?! Vad har det med jobbet att göra?! hahahah Dessa människor säger jag bara! Man ska väl inte leka på möten med jobbet? Då ska man ju prata om saker som kan bli bättre osv.. Men icke på vårt jobb! Nej nej! Då ska vi stå med armarna i luften och kolla i taket och sen kasta bollar till varandra?!
haha pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0