Vad hade du gjort?

Vad hade du gjort om du hade vunnit 182 miljoner svenska kronor?
Själv hade jag köpt ett hus i Sverige och ett hus i Thailand. Startat ett företag i Thailand, sagt upp mig på jobbet och gått en utbildning som flortist och bartener =) Sen hade jag gett familjen pengar och sen hade jag skänkt pengar till behövande barn. Och efter allt detta som jag gjort så hade jag endå haft 100 miljoner kvar!!
Och vem säger att pengar inte gör en lycklig? :P

Jag tänkte på en sak innan.
Vissa människor tar en för givet. Är man för snäll och alltid ställer upp så tar folk en för givet. Att man ska göra allt som dom vill. Men så behandlar man inte sina vänner eller andra människor. Har man en vän som alltid ställer upp för en och som alltid finns där för en.. Borde man inte göra detsamma då? Eller har jag fel?
Mina närmaste vänner är det underbaraste som finns!
Och jag skulle aldrig ta dom för givet och behandla dom illa! För så behandlar man inte sina vänner..
Ni vet vilka ni är och tack för att ni finns!  ♥

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hm svår fråga du ställer! hehe

Jag hade gjort liknande saker som dig.

Köpt hus i Filippinerna, öppnat något företag som hjälper hemlösa barn, Tagit med min famij på resor,

Öppnat en Japansk butik med massa gulliga saker.

Rest rest rest och rest!!! o mer därtill men vet inte vad!? hehe

2009-11-29 @ 23:02:10
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0