Jag kan bli så irriterad på vissa små saker!

Oj jag har ganska mkt irritation inom mig just nu.. Väldigt mycket..
Sådana saker som jag vill skriva ner men inte kan eftersom vissa som läser min blogg inte har med det att göra!
Bara för ca 3 minuter sen blev jag irriterad över en sak jag såg på internet! Och igår blev jag irriterad för en annan sak. Det känns lixom som om man bara ger och ger men man får fan inget tillbaka!
Jag e lite sån att jag gillar att ge folk saker och göra folk glada.. Men sen när man bara får skit tillbaka så tänker man: "Nej nu ska jag fan inte bry mig mer om andra mer än mig.."
Men sen är man tillbaka på samma ruta igen.
Ett ex.. En person blev lite konstig av all alkohol och alla bara stack därifrån för dom orkade inte med det.. Och gissa vem som fick ta hand om denne?... Jo Jag! Och jag börjar faktiskt bli trött på detta nu.. Jag börjar bli trött på att alltid vara alldeles för snäll och tro att alla andra är lika snälla..

Man bara ger och ger, men man får fan inget tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-11-18 @ 18:26:55
Postat av: Emelie

Inte bra ceeelia.. hoppas inte de var jag som var för full.. för jag kan vara ett helvete att vara med om jag är för dragen. :P snart måste vi mysa till barbiefilmen!! snitsigt, jätte snitsigt! PUSSAR

2009-11-18 @ 18:28:23
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0