Idol Erik!

Jag hoppas fan att han kommer vinna hela skiten! Han ägde ju stenhårt!
Tyvärr tror jag inte att Eddie kommer klara sig denna gången.. Han är min favorit, men denna låten gjorde han inte bra. Ledsen Eddie. Mariette tycker jag om, men det känns inte riktigt som om hon ger vad hon kan.. Hon kommer upp till en nivå, men inte längre.. Rabi förstår jag inte ens varför han är kvar.. Visst han har cool röst och kan sjunga VISSA låtar bra, men det håller inte..
Min absoluta favorit är ju Reza! Hon och Erik i finalen... Oj oj oj vilken final säger jag bara!

Go Erik och Reza!!

Kommentarer
Postat av: Miss Twiggy please

Jävla tur att Rabi åkte ut.. Han låter förfan som en tjej när han sjunger ^^

2009-11-06 @ 23:56:19
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0