Home alone.. Again..

Jahopp då var man ensam hemma igen. Heeeeeela veckan låååååååååång.. Men jag ska försöka ha saker för mig hela tiden så går tiden fort :) Ska börja lite smått på väggen där hemma.. Slipa och spacka lite! Får se hur det går :P haha! Men blir det förjävligt så får Micki göra om det sen :P höhö!
Idag på jobbet blev jag så himla glad!
Det var en patient som sa att "utan er Städerskor skulle allt förfalla! Ni gör ett sånt bra jobb"
Då blev jag glad :) För det är inte många som tycker att städerskor är något speciellt.. Men det är ju vi som håller efter all personal och patienterna på sjukhuset. Och jag kan ju säga er att patienterna är bättre på att hålla ordning än vad personalen är!
Jag var på avd 72 idag.. När jag stod och kollade på dagens schema i morse och såg att jag skulle vara där ville jag bara springa hem! Jag ogillar det stället skarpt! När man kommer upp dit på morgonen ignorerar personalen en, dom låtsas om att dom inte hör en när man säger "hej hej / Godmorgon " Ställer man en fråga ang ett rum som man ska städa, så kollar dom på en som om man vore dum i hela huvudet!!
Nej den avdelningen är fan inte rolig att vara på. Som tur är så är det någon tjej som ska städa med mig i morgon, för jag protesterade när jag skulle vara där ensam i morgon oxå. =P

Nej nu ska jag hem och spackla och slipa. Sen laga lite mat och sen är det ULLARED klockan 20.00! =D
Sla förresten dit på lördag! Ska bli sååååå roligt :D I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE ULLARED :D haha



Kommentarer
Postat av: tess

hahah coool bild:)

2009-11-25 @ 08:52:22
URL: http://bluebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0