God afton.

Nu var det ett tag sen man skrev i bloggen känns det som.. Lite uppdatering kanske?
Det har faktiskt inte hänt så mkt.. Mest jobbat och lite så..
Sen har man fått klagomål av HFAB.. Någon feg jävle har ringt till dom och sagt att Santo skäller jätte mkt osv.. Men grejen är den att det har flyttat in en inneboende i vår trappa som har en schäfer som ylar och skäller så fort den är ensam. Så det är inte Santo!
Jag tycker bara det är så fegt att ringa HAFB och inte komma till mig först! Jag vet ju själv att det inte är Santo. Det enda Santo gör är att skälla när någon ringer på dörren! Men vilken hund gör inte det?!
Men sen har jag ju bara gnäll kärringar i trappan oxå! Gnäller för ingenting. Man kan ju inte göra någonting i dessa lägenheter förrens dom klagar! Spelar du lite för högt kommer dom direkt, har man kompisar hemma kommer dom direkt. Jag hör för fan när min granne pissar och inte fan gnäller jag!?
Äh jag blir så förbannad. Inte nog med det så var hon från HFAB jävligt otrevlig. " Men Cecilia jag ljuger inte om detta" Nej det hade jag inte sagt heller!
Varför ska såna gnällkärringar få bo i lägenheter?! Flytta till hus istället så får ni det tyst! Bor man i hyreshus så får man räkna med att det inte är tyst.. Men skulle dom flytta till hus.. Ja vad skulle dom då klaga på???


Kommentarer
Postat av: sara

åh cissi jag känner med dig, jag vet precis hur det känns! fan för surkärringar säger vi bara!

2009-11-07 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0