Det gör så ont i hjärtat!

Jag saknar det så mycket! Jag saknar Thailand! Saknar vännerna vi fick där nere, befolkningen, naturen.. Allt! Jag vill så gärna tillbaka! Hade jag inte haft saker här hemma som hade hindrat mig så hade jag flyttat dit! Det kändes som ett andra hemland för mig!
Jag vill så gärna tillbaka!! Jag har aldrig varit så lycklig som jag var där borta!! Tack älskling för du tog med mig dit!!
Ska spara massa pengar nu så man kanske iallafall kan åka dit när jag fyller år.. Men jag vill ju åka innan det oxå! Vilken upplevelse att fira jul och nyår där!
Ska gå och köpa massa lotter nu och se om jag vinner ^^ Höhö!

Usch jag vill inte skriva mer om Thailand.. Jag blir så ledsen.. Det är nästan så jag vantrivs i Sverige?!!




Kan man vara gladare?! =)


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Asien is the shit! i know how u feel =/

2009-11-11 @ 14:48:26
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0