working 06.00 to 21.15

Haha snacka om att  man e helt slut nu! Har jobbat sen 06.00 i morse! Slutade på sjukhuset vid två, va hemma vid halv tre! Slänge på mig mina arbetskläder och körde bort med Santo till mamma och sen bort och jobba från 15.15 till 21.15. Så jag hade knappt en timmes rast på hela dagen.. :P
Men det va ju mitt egna val så jag får ju skylla mig själv att jag e trött :P haha
Men det blir goa pengar i slutändan, och det är det som får en att hålla igång!

I morgon ska jag till veterinären med Santo. Vi ska ta bort hans stygn. Ska ta med mamma som moraliskt stöd.. hehe jag e så känslig när det gäller Santo.. ^^
Jag är så glad att det inte var någon elakartad cancer knuta han hade.. Det var ju bara en snäll fettknuta..
Och den som jag hade hittat igen har börjat försvinna så det var nog bara där den äckliga fästingen satt.. Både mamma. pappa och Micki sa till mig att det inte var nått att oroa sig för, men jag lyssnade ju inte =P haha Och nu kommer jag säga något jag inte brukar säga.. Ni hade rätt!
Haha jag brukar aldrig erkänna när jag har fel :PMen nu har jag börjat sakta men säkert att erkänna ibland! hehe


Åhh jag saknar Dig så otroligt mycket! Det är så tomt och ensamt!
Jag älskar dig! Och vi saknar dig enormt här hemma! ♥


Nej fy tusan! Nu ska jag hem och lägga mig.. Somnar ju närsomhelst! haha

Hörs i morgon!


Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0