Svenne Banan!!

Jag diggar den låten stenhårt :D Så jävla ball låt! haha
Det gick hur bra som helst idag på jobbet! Jag trivs så jäkla bra där borta! Alla är så snälla och hjälpsamma! Man känner verkligen sig så himla välkommen och som en i gänget även om man precis är ny. 2 tummar upp för personalen! =)

Jag funderar på att köpa en ny dammsugare i morgon.. Ska nog åka till Emelie på Elgiganten och se om jag hittar någon som är bra. För den jag har nu lever sitt egna liv.. =P Den suger när det känner för det. haha Och jag hár kollat i slnagen och allt annat och det är inget som sitter ivägen..
Då kan man ju passa på att kolla på en dator oxå, som jag ska köpa någon gång snart =) Så man kan sitta hemma och blogga istället för att gå till mamma hela tiden.. hehe

Upp och jobba  tidigt i morgon på sjukhuset.
Och sen ska jag och mamma åka och köpa lite blommor som vi ska plantera i våra krukor. Det blir vår planteringsdag =P Jag och mamma brinner ju lika mkt för blommor så det passar oss bra =)
På kvällen ska jag umgås med mina vänner Dex och Sara =) Ska bli så mysigt så! ♥

Nej nu ska jag ut med hunden, sen hem och duscha och sen hoppa ner i sängen.


Vi hörs i morgon!

Puss o kram på er!


Kommentarer
Postat av: Amanda

va bra att du trivs på jobbet!! :D allt verkar ju äntligen gå framåt för dig :D "i told you so" hahaha

2009-05-15 @ 08:08:16
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0