Som fisken i vattnet!

Jag trivs så jäkla bra på jobbet! =) Som fisken i vattnet! Det är så jäkla roligt!
Dex och hennes syster med familj kom in och handlade =) Alltid roligt när det kommer folk man känner =)

I morgon är det operation för Santo.. Och jag ber till gud att det ska gå bra!

Just nu sitter jag hemma hos mamma o pappa med Dex och kollar på "Love Guru"
Vet inte vad man ska göra sen. finns egentligen inte så mkt att göra halv tio :P hehe

Vad tycjte ni om Eurovision igår då? Tyckte ni rätt låt vann?
Själv tyckte jag att Asebaijan skulle vunnit ^^ Men Norges låt va bra. Den va så mysig och den sätter sig verkligen i huvudet.
Men jag undrar när Sverige ska skicka någon låt som kommer att komma långt?! Jag menar.. Förra året kom vi ju verkligen inte bra till, och inte detta året heller.. Inget fel på Marlenas låt, men den slog inte lika mkt som alla andra..
Men men, det e snack om att vi ska dra upp till Norge när det e Eurovision nästa gång =) Hade varit roligt =)

Nej nu ska jag vara lite trevlig mot de andra.

Skriver i morgon hur det gick med Santos operation.

Hej då

Kommentarer
Postat av: tess

vad jobbar du =)

2009-05-18 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0