Soffan = sängplats

Igår kväll somnade jag i soffan hemma hos mamma o pappa.. Och sen när dom skulle gå och lägga sig fick dom inte liv i mig :P haha så Caroline la en filt på mig och gick och la sig.. haha Vaknade upp vid halv fem idag och fattade inte vart jag var någonstans! Men förstod senare att jag va i mamma o pappas soffa! låg där med kläderna på och en filt om mig. haha! Santo hade sovit uppe hos mamma hela natten =)

Vid halv elva kom mamma ner och väckte mig, sen gick hon ut med hundarna och jag fixade frukosten. Sen vid halv ett så gick jag hem för att duscha och göra mig iordning! Och när jag kom hem så stor det en påse från Fritz blommor utanför mig dörr. Och det första jag tänktepå då va : vafan har denna grannen oxå satt ut sina sopor i trappan!
Men sen såg jag att det var två paket i påsen till mig! O jag blev hur glad som helst! :D Det var blommor, en choklad ask och en vas med en nalle på från Micki!!! ♥
 Det va såå fint och jag blev så himla glad!!! Tack så mycker älskling! Du gjorde min dag!

Vid två åkte jag och mamma till veterinären och tog bort Santos stygn! O det gick förvånansvärt bra! =)
Sen köpte vi med oss lite fika och åkte hem till mig och satt på balkongen och drack kaffe!
Sen bar det av till flygstaden där det handlades massa blommor =) Och sedan vidare till blommsterlandet =) Så idag har vi haft en heldag med massa blommor och planteringar =) Vi var iväg i 4 timmar! haha
tänkte lägga upp lite bilder så ni får se hur det ser ut =)

Ska äta lite kyckling hemma hos mamma nu och sen kanske vi skulle ta oss en öl :)

Nej nu har jag inget mer att skriva om.
Lägger upp bilderna nu!

Ha det bra!
Hej då!

Blommorna från min älskling ♥
 

Mammas planteringar
 

De två första bildena e mammas blommor och sen sista i mina ^^
   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0