Näe!

Jag orkar inte med allt tjaffs.. ='( ancer
Och det tror jag inte någon orkar med..
Jag har ju egentligen inte gjort något allvarligt..

Jag har hittat en till knuta på Santo nu med.. Jag kommer bryta ihop totalt om det e cancer som dom tog bort nu för en vecka sen.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Finns egentligen inte så mkt jag kan göra.. Antingen väntar jag med att gå till veterinären tills på fredag då stygnen ska bort.. eller så får mamma gå dit med honom i morgon o kolla upp den..
Det kan ju vara där fästingen satt.. Men jag vet inte.. Magkänslan säger inte det..

     

Kommentarer
Postat av: nicolina

men ne!!! jahoppas på de bästa!!!!

2009-05-26 @ 14:29:13
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0