Jobb och lite fest ^^,

Idag har jag jobbat.. Det var så jävla seeeeegt! Trodde aldrig att man skulle få gå hem! haha
Som tur var va jag inte själv, utan gick med en tjej som hette Yom =) Trevligt trevligt!

Efter jobbet gick jag ut med Santo och sen mötte vi Dex. Gick hem till mamma och pappa där Dex körde runt på moppen :P Sen stack vi till Eurostorp med mamma och käkade korv =) Mummsigt!
Ikväll blir det en liten utgång med Dex och kanske Amanda. Jag vill gå till Bulls och ta en öl! =P Får se hur sent det blir hos Dex innan vi sticker in til stan.. haha Annars går vi till bobban som vanligt ( B&B )

Igår var jag och Dex på Harrys och käkade kycklingvingar =) Det var så jäkla gött! MEN! En servitris stressade en som faen! Han gick fram och tillbaka hela tiden.. Kunde ju inte äta upp! haha
Men men gott var det iallafall =)


Nej nu ska jag gå ut med Santo och sen ska jag hem och fixa lite =)

Puss och kram på er!


Hej då!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0