Heeeej gott folk!

Idag var jag på det andra jobbet! Första dagen och allt gick bra! =) Kändes kanon!
Har faktiskt inte gjort så mkt mer idag, var ute med Santo i hundgården där jag träffade Eva-Marie och hennes bror Fredrik. Stod och snackade lite där sen gick jag hem med vovven till  mamma. Och nu sitter jag här som vanligt :P
Skulle egentligen ha åkt på konfirmation idag, men eftersom jag slutade bara en liten stund innan mamma och dom skulle åka så fick jag hoppa det idag.
Ikväll ska jag ha en Cissi kväll hade jag tänkt. Med lite god mat och dricka och sen en bra film. =) Tror nog det blir Spirit. Har velat se den ett tag nu..

Haha jag hörde på nyheterna idag när dom gav en film resenssion på en film som jag såg förra året! Outlander heter den :P Skrattade lite för mig själv då =)

Igår va jag, Dex och Sara hemma hos Emelie =) Och jag hade så jäkla roligt! Satt och snackade massa massa gamla minnen och kollade på gamla foton! haha Ska lägga upp några här sen när jag har skrivit klart tänkte jag.

Igår fick jag även en fin gåva! Jag började nästan gråta =P hehe
Du är så underbar! Vet du det?

Hmm.. jag är lite kluven på vad jag ska laga för mat idag.. Jag är sugen på fläskfile.. Men det är fan inte roligt att äta god mat själv! Eller att äta mat över huvudtaget själv! Jag tappar matlusten! :P Tror det får bli något enkelt som kycklingkorv med potatismos ^^


Nej nog pratat om mat! Nu ska jag lägga upp bilderna.
( Obs, bildkvaliten är inte så bra på vissa för jag har fotat från ett fotoalbum =P )

                       






Jag saknar denna tiden nått så fruktansvärt mycket!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fiiiint! börjar nästan gråta! :) jag saknar de så jävla mycket! lycklig man var då! :) du är så jävla brun o fin på den bilden när jag har pappas gamla glasögon! (jag ser ju dock ut som hej, kom o hjälp mig):D underbara tider! måste mysa snart igen!! pussa

2009-05-10 @ 12:12:18
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0