God kväll gott folk..

Satt hemma innan efter att jag ätit och kollat på Desperate.. Och blev så jäkla utråkad! Så jag ringde Sarah och frågade om jag fick komma hem till dom och gå in på hennes dator lite. Och det fick jag =) Så nu sitter jag här! Jag måste köpa en dator snart så att jag kan sitta hemma istället för att gå hit hela tiden för att kunna gå in på internet :P

köpte lite spikar innan när jag va och handlade med mamma. Så nu är mitt nyckelskåp uppsatt =)
I morgon ska jag in till stan med Dex och framkalla lite foton och köpa ramar. Ska ha en fotovägg hemma i hallen sen =) Kommer bli kanon snyggt! Har redan satt upp en ram =)

Ska även kolla efter någon hårfärg som jag kan slinga mitt hår med.. Eftersom det inte finns någon frisör som vill göra det så får jag väl göra det på mig själv :P Det lutar åt lite guldiga slingor. Ska kolla med mamma om hon kanske vill hjälpa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0