Favorit i repris!

Haha Jag gjorde det igen! Igår ramlade jag in i en husvägg och skrapade näsan! hahahaha Nu har jag ett litet skrapsår på ena sidan. E man smidig så e man! haha
Skulle ta tag i dörren så den inte stängdes, men missade dörren och fick tag i en gren för att rädda mig själv. Men den lossnade ju själklart! haha

Var hemma hos Nico igår på hennes avskedsfest! Och jag hade hur kul som helst! =) Det dansades lite och alla va goa i gasen! haha
Kommer sakna dig när du Åker Nico! ='(

Åhh ja måste bara berätta en sak.. Fy fan va äckligt det var!  Idag när jag gav Santo hans medicin så hörde jag hur något klickade till på golvet när jag klappade på hans hals.. Men jag reagerade inte så mkt mer på det..  Sen så ser jag hur nåt ligger och rör sig.. Och då såg jag den! Den enorma fästingen! Den va så äcklig! Jag fick ta upp den på en pappersbit, och sen slänge jag ut den från balkongen! Jag tänkte elda upp den men det skvätter så mkt när dom sprängs! haha 

Iallafall.. Såhär stor va den!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fasiken va äckligt!



o fan sikken otur du har, jag med! jag har ju oturen o missar alla dessa underbara fall! :)

2009-05-25 @ 16:56:29
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: a m a n d a

ohh fy fan va nasty!!! inte o leka med den där fästingen! USCH!! du slog väl dig inte som sist??

2009-05-28 @ 17:11:09
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0