Ett hej kan göra så mkt

Idag har det varit en ganska lugn dag.. Kände mig inte så värst pigg på att göra något. VIlle bara ligga i sängen heeela dagen och inte röra en fena!
Men man har ju en hund som man måste gå ut med så ingen slappe dag idag inte :P haha
Gick ut en runda med Santo och sen när vi kom hem igen så badade jag lite. Sen åkte vi till Berget och gick en runda. Och det var nog det skönaste jag har gjort på länge! Man går där i sin ensamhet och bara går.. Man lämnar allt och är i sin egna värld där inget dåligt existerar.. Folk springer förbi och hejjar på en och får en glad igen. Ett enda litet leende eller ett trevligt " hej hej" kan göra dagen så jävla bra!
Men sen kommer man tillbaka till verkligheten igen, och allt det dåliga kommer ikapp en igen..
Santo äter inte som han ska, han har gått ner mkt i vikt och han går och nyser hela tiden.. Troligtvis förkylning, men det kan vara allergi oxå..
Nästa vecka ska han operera bort sin knuta som han har haft ett tag nu.. Det finns en chans till att det kan vara en cancer knuta.. Och är det det så vet jag inte vad jag gör! Santo är mitt allt! Så håll nu tummarna för oss att det inte är en elakartad knuta..

Igår hade jag en Cissi kväll med Caroline =)
Vi kollade på "The Spirit"
Och fy fan vilken dålig film! Jag somnade! Tyckte inte alls att den var bra. Trodde faktiskt att den skulle vara bättre efter allt man har hört om den, men icke! Den får bara 1 C av 7 möjliga!
Och ikväll blir det nog film med Dex. =) Vi ska äta blåbärspaj oxå. ^^,

I morgon är det jobb igen. Ska sitta själv i kassan denna gången.. :S Så där får ni hålla tummarna för mig oxå =)

Nej nu ska jag fortsätta att rensa bland alla mina foton på datorn.

Ha en fortsatt trevlig Söndag!







Du får mig att må så himla bra! När jag är deppig eller nedstämd så finns
Du där för mig och får mig må bra igen!
Du
är min ängel, min prins, min självsfrände!
Och jag älskar dig över allt annat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller verkligen tummarna för dig in the kassa! du kommer fixa de alldeles perfekt!! :)

2009-05-11 @ 10:29:38
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: sara

så himla tråkigt cissi..håller tummarna för er och hoppas att santo blir bättre snart! hoppas det gick bra för dig i kassan! =)

2009-05-11 @ 16:54:08
URL: http://saranord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0