Blandade känslor

Jag har lite blandade känslor just nu.. Kanske beror på vädret.. Inte vet jag.. Men ena stunden e jag på hur bra humör som helst, och sen helt plötsligt vänder det och jag blir så jäkla tjurig! haha
Som idag.. Då blev jag verkligen på städ humör och började röjja där hemma. Men sen blev jag så irriterad och ville inte fortsätta! hahaha Knas!

Igår opererades Santo, och allt gick som det skulle.. Det var lite jobbigt att lämna honom där sen när vi sövt honom, men jag visste ju att han var i goda händer.
En timme senare var han klar. Och veterinären berättade att på den knutan som han hade så hade det börjat växa en nu knuta.. :S När hon sa det fick jag så ont i magen! Jag hoppas verkligen att det inte är någon elakartad tumör!! Vi får svar om en till två veckor..

Efter operationen åkte vi till apoteket och köpte medicin till Santo och sen åkte vi hem till mamma och sat där och solade. Sen efter en stund så ringde Dex och frågade om jag ville med och äta glass i Eketånga =) OCh självklart ville jag det =) Så jag tog med mig Santo och så körde vi dit och åt =) Santo fick en mjukglass av mig och sen kom en av de som jobbade där ut med ett rån till honom och en skål med vatten =) Som han njöt =) haha

När jag kom hem från Eketånga åkte och mamma och tvättade bilarna i Fyllinge, Sen åkte jag till tippen och vidare till familjen i Trönninge. Alltid lika roligt att hälsa på där borta =)

Tog lite bilder igår med som kommer här..
Sen ska jag köra Dex och sen ska jag hem och laga mat =)
Första bilden är på Santos stygn.. Och De andra tre är när vi är i Eketånga. Katten är Pepsi i Trönninge och de andra bilderna är på hur himmelen såg ut innan det började ös regna ^^

Ha det gött!

               

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå att man ser fronten =P

2009-05-20 @ 19:05:42
Postat av: cissi

va?

2009-05-20 @ 19:16:00
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0