Vissa dagar..

Vissa dagar mår man skit bra, andra inte.. Och idag är en sån dag! Jag mår skit! Har ont i ryggen och känner mig svag i hela kroppen. Orkar inte göra någonting och mår allmänt kasst!
Skulle ha tvättat hemma idag, men eftersom dom på HFAB inte var klara med mitt tvättkort, ( de hade inte ens börjat ) så får jag tvätta hos mamma igen.. hehe! Det är bra att bo närma mamma o pappa ibland ^^

Ska jag vara ärlig så har jag inget att skriva om just nu..
Är lite orolig för helgen.. Känns som om den kommer sluta i katastrof?!

Ska hem och krypa ner i sängen nu..

Kanske skriver senare ikväll..





Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej då! helgen kommer inte sluta i katastrof! jag hejar på dig! o är de något som händer o du känner att jag kanske kan var till något litet stöd så bara hör av dig! =) hoppas du myst till de riktigt gott i sängen annars idag! massa kramar

2009-03-05 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0