Två stora hundar och jag ^^

Va ute med Santo och Zacko innan. GIck till hundgården så dom fick leka lite. Zacko hittade en pinne som de lekte med, Santo jagade Zacko =P Men sen blev det bråk! Massa bråk! Och jag kunde inte gå och skilja dom åt för då blir det bara värre. Så jag fick vänta ut dom och sedan gå och ta en och en och koppla dom. Nu ligger dom fint jämte varandra i köket här hos mamma o pappa.
Det måste se rätt roligt ut när jag kommer med en stor schäfer och en nästan lika stor svart hund. haha! Jag hade velat se hur det ser ut när jag e ute med dom :P

Vaknade tidigt idag. Redan klockan kvart i nio. Av att två hundar står och skäller på varandra på gräsmattan utanför och att Santo står och morrar på dom! hahah Knäpp hund! Men han försvarar sin matte bra det måste jag säga =) Även fast han är en riktig mes rätt ofta ^^ haha

Skrev lite i min dagbok där hemma igår som jag fick av Nico när jag fyllde år. Jag har faktiskt varit ganska flitig när det gäller att skriva i den =) Här i denna bloggen skriver jag inte ner det jag känner ibland, för vissa saker är alldeles för privata att dela med sig här med alla andra, så därför fick jag en dagbok av Nico som jag kan skriva ner allt jag inte skriver här =)
Jag har to,m lås på den! haha Mysigt =)

Åh jag blev sugen på att se på Gran torino igen! Den är så sjukt bra!!
Har ni inte sett den så gå genast och se den på bio när den kommer den 20: de mars!
Jag lovar er att den är värd pengarna!


Kommentarer
Postat av: nicolina

naaw va roligt när de gäller dagboken =)

o ja gran torino är bra!!! puss

2009-03-17 @ 22:07:59
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0