Sunny sunday!

Idag har jag varit i Trönninge och hälsat på =) Massa trevligt!
Skulle egentligen ha tvättat och städat idag men jag orkade inte idag så jag sköt upp det tills i morgon istället :p
Ska ringa runt till en massa ställen i morgon oxå och kolla jobb osv. Fick ju inte det på Citygross.. =(  Så det är bara att leta vidare igen.. Usch det är så frustrerande att aldrig få tag i ett jobb.. Jag vet inte hur många jag har sökt nu.. Men många är det iallafall..! Det tar hårt på en att aldrig få tag i något.. Känns som om man söker och söker och söker, men man kommer ingen vart! Det är skit jobbigt!
Men men vi får se vad som händer..
Igår gjorde jag ingenting, satt hemma hos mamma och pappa och kollade på film och mös med familjen =)
Släckte ni ner halv nio igår förresten? Jag undrar hur mkt dom sparade in när dom gjorde så. Tycker att vi ska göra så allt oftare! Själv är jag ganska noga med att släcka hemma o så nu när jag inte är i rummet. Jag tycker det är mkt mysigare med tända ljus =)

Nu ska jag titta på Lotta på bråkmakargatan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0