Sandra eller Cecilia?!

För ett tag sen så satt jag och åt med .... Och helt plötsligt säger denna peronen något liknande " du hade passat att heta Sandra istället för Cecilia" Haha jag höll på att sätta maten i halsen!
Jag skulle aldrig ändra mitt namn till Sandra. Okej det är mitt första namn men jag  heter Cecilia. Jag är ingen Sandra, jag är en Cecilia :P haha
Det finns namn jag aldrig skulle döpa mina barn till!
Som tex
Sandra, Sofie, Jessica, Johanna och sen var det ett till  men jag glömde det  nu i stundens hetta :P haha Usch för Sofie! Jag blir äcklad av det namnet! Tänker på en viss person då som får mig att må illa!
Jag ville att min dotter ( om man får en dotter ) Skulle heta Nellie.. Men för ett bra tag sen ångrade jag mig då jag fick reda på att det redan var taget innan jag kom in i bilden. Vill inte döpa min dotter till något som andra bestämde när dom var tillsammans.. Nej nej!
Kalla mig löjlig.. Jag kan inte bry mig mindre.

Idag har jag legat hemma i sängen  hela dagen! Min mage tycks inte vilja bli bättre! =( Får enorma kramper så fort jag har ätit lite mat! Och sen kunde jag inte gå upprätt för då gjorde det ont i magen.. =( Så jag fick gå  böjd ner när jag skulle tvätta idag :P haha

Pappa har en film här hemma som jag så gärna vill se! Men jag tror att jag ska vänta med den tills helgen. Så kan jag och M se den tillsammans för jag vet att han oxå ville se den =)

Nej nu ska jag ut med Santo sen ska jag hem och ta upp tvätten från torkrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0