Magsjuk..

Jag hade rätt.. Det är magsjuka jag har åkt på.. =(
Ringde sjukvårdsupplysningen och pratade med dom och hon sa att det var en magsjuka jag hade fått.. Finns en massa olika, och jag har fått just denna.. *suck*
Jag har ingen kraft i kroppen och orkar inte göra något! Fy!

Hade en skit skum dröm inatt!
Det var en enormt stor orm i min lägenhet och jag och Caroline försökte döda den! Ormens huvud var större än mitt och hade enorma huggtänder! Vi lyckades halvt döda den med en kniv i hans huvud, men då blev han bara förlamad! Sen kom mamma för hon ville dricka kaffe, och hon trampade på ormens huvud! Det knakade jätte mycket! Men ormen dog! haha vilken sjuk dröm!

Såg på "Things we lost in the fire" igår..
Det var en väldigt känslomässig film! En stark film!
Men... Jag tyckte inte att den var så speciellt bra. Men jag såg klart den iallafall.. Det är ju ingen film jag skulle se igen..
Så den får bara två C av 7 stycken.

Nu ska jag titta på Rent Hus!
Jag förstår inte hur människor kan ha så mycket skit och så smutsigt hos sig!!
Äckligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0