Jag blir förbannad!

Vafan är det för mening att ta bort alla papperskorgar som är till för oss med hundar!?
Det fanns hur många som helst innan! Men nu får man fan gå hur långt som helst innan man kan hitta en jävla papperskorg!!
Inte fan så konstigt att fler och fler inte tar upp efter sina hundar!
Där jag bor nu finns det TVÅ papperskorgar på den rundan jag går med Santo! TVÅ stycken!
Den andra rundan som är mycket längre finns det TRE! Det är så jävla dåligt!
Vad är poängen med att ta bort papperkorgarna?! Vad tjänar ni på det?!
På min gård finns det bara EN papperskorg!
Jag får panik! Hur ska man kunna hålla rent runt om kring sig om det inte finns mer papperkorgar?!
Jag blir förbannad på dessa jävla nissar som tror sig göra något bättre för Sverige! Det blir fan bara värre!





Förövrigt så har jag inte gjort så mycket idag.. Låg i sängen ganska länge idag, hade så ont i magen =(
Sen har jag städat lite där hemma oxå..
Och nu sitter jag hos mamma och skriver lite blogg..

Har inget att skriva om just nu faktiskt.. Ska äta mammas goda spagetti och köttfärsås sen =) Mums!
Skriver kanske senare..
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med dig! jag ska ut en sväng med linda o de var så mysigt när du var med sist! om du vill vara med igen? =) vi kan ju höras on the sms! =) pussa

2009-03-11 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0